środa, 16 grudnia 2015

W szpitalu czy w filharmonii? // In the hospital or in the philharmonic?

Tuż przed moją podróżą do Niemiec a potem do Polski dopadła mnie grypa. Ze względu na zbliżającą się podróż i obecność niemowlaka w domu niezwłocznie udałam się do lekarza. W szpitalnym holu czekała na mnie nie lada niespodzianka. Moim oczom ukazało się ogromne pianino. Początkowo sądziłam, że to jedynie dość dziwny element dekoracji, jednak kiedy przy pianinie zasiadł Pan i zaczął grać oniemiałam z wrażenia. Namiastka sztuki w tak hmmm zwyczajnym miejscu. Powiem Wam, że to jedno z ciekawszych doświadczeń jakie widziałam. Nie przywykłam do takich połączeń. Nie od dziś wiadomo, że muzykoterapia ma ogromny wpływ na nasze samopoczucie a muzyka na żywo tuż przed wizytą u lekarza odpręża i pozytywnie nastawia. Mam nadzieję, że w przyszłości takie rozwiązanie zagości we wszystkich szpitalach (marzenia ech...).

Just before my trip to Germany and then to the Poland I caught a cold. Due to the upcoming trip and the presence of my baby in the house immediately I went to the doctor. In the hospital lobby waiting for me a real surprise. My eyes appeared a huge piano. At first I thought it was just an odd element of the design, but when you sat down at the piano and started playing I was speechless with shock. A piece of art in such ordinary hmmm place. I'll tell you that this is one of the most interesting experiences I've ever seen. I'm not used to such mix. It is widely known that music therapy has a profound effect on our mood and live music just before the visit to the doctor relaxes and positive attitude. I hope that in the future such solution will settle in all hospitals (dreams ech ...).

 

2 komentarze: